خانه » آلمان باید خود را برای جنگ با روسیه آماده کند

آلمان باید خود را برای جنگ با روسیه آماده کند

0

وزیر دفاع آلمان، بوریس پیستوریوس، در تأکیدی اعلام کرد که آلمان نیاز دارد خود را برای افزایش تنش‌ها و احتمال درگیری نظامی با روسیه آماده کند. او معتقد است که در آینده، سطح تنش بین آلمان و مسکو افزایش خواهد یافت.

پیستوریوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» افزود: “برلین باید خود را برای تشخیص خطر درگیری نظامی با روسیه آماده کند. بنابراین، تقویت نظامی و آماده‌سازی ضروری است.”

آماده‌سازی تا سال‌های آینده

وزیر دفاع آلمان اظهار داشته که این آمادگی باید تا سال‌های آینده مستدام باشد. او بر تشکیل یک تیپ نیروی نظامی آلمانی در منطقه بالتیک تأکید کرده و اعلام کرده که این نیرو “تا سال 2027 نکاملاً آماده رزم” خواهد بود.

تأکید بر همکاری با متحدان ناتو

وی ادامه داد: “آلمان باید این احتمال را در نظر بگیرد و خود را برای هر چه بهتر مقابله با این خطرات ناشناخته، آماده کند. این همان کاری است که ما اکنون با متحدان ناتو انجام می‌دهیم و لازم است این کارها ادامه یابد.”

فعالیت مستمر برای تضمین امنیت

وزیر دفاع بر این باور است که برنامه‌های نظامی باید بر اساس تحلیل‌های کارشناسان نظامی برای چند سال آینده انجام شود. او تاکید دارد که نیاز است همواره از این تحلیل‌ها برای تضمین امنیت و آرامش عمومی استفاده شود.

تسلیحات و تدابیر به‌روز شده

به عنوان یک جوانب اصلی، وزیر دفاع آلمان اشاره کرد: “ما باید فعالانه از این تحلیل‌ها برای مسلح کردن خود استفاده کنیم و با تسلیحات و تدابیر به‌روز شده به مواجهه با هر چالشی که پیش‌رو می‌آید، بپردازیم.”

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *