خانه » آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

0

در این مقاله، به آخرین گزارشات پلیس راه کشور در رابطه با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی ایران می‌پردازیم. این اطلاعات به‌روز و کامل، به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای سفرهای خود داشته باشید.

بارش برف و باران در برخی استان‌ها

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی پلیس راه کشور، در استان‌های اصفهان، البرز، مرکزی، تهران، همدان، فارس، قم، کرمان، لرستان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خوزستان شاهد بارش برف و باران هستیم. این شرایط جوی می‌تواند بر روی وضعیت ترافیکی این محورها تأثیرگذار باشد.

وضعیت ترافیکی در آزادراه‌ها و محورهای شهری

همچنین، پلیس راه کشور از وجود ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران (حدفاصل مهرویلا، پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه گرمدره) و محور شهریار-تهران (میدان معادن) خبر داده است. این موضوع برای رانندگانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند، حائز اهمیت است.

مسدود بودن محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر

بر اساس گزارش پلیس راه، در حال حاضر محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر مسدود است. رانندگانی که قصد دارند از این مسیر تردد کنند، باید به دنبال مسیرهای جایگزین باشند تا از این محدودیت جلوگیری کنند.

بازگشایی محور کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری

در استان چهارمحال و بختیاری، محور کوهرنگ (گردنه چری و شاه منصوری) که پیشتر به دلیل شرایط جوی بسته شده بود، امروز بازگشایی شده است. این خبر خوش برای رانندگانی است که قصد دارند از این مسیر عبور کنند.

نتیجه‌گیری

با توجه به شرایط جوی و ترافیکی متغیر در سراسر کشور، اهمیت دارد که رانندگان پیش از سفر از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. پلیس راه کشور به‌طور مداوم در حال بروزرسانی اطلاعات است تا ایمنی و راحتی سفرهای جاده‌ای تضمین شود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *