خانه » گلایه‌های بازیگر توانخواه از اهالی سینما

گلایه‌های بازیگر توانخواه از اهالی سینما

0

## در حاشیه سکوت تلخ سینما: ناصر شهریاری، بازیگری که فراموش شد!

ناصر شهریاری، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون که به واسطه نقش‌آفرینی در سریال محبوب “وضعیت سفید” به شهرت رسید، این روزها در سکوت تلخ فراموشی غرق شده است. او که به دلیل شرایط جسمی خاص خود با چالش‌هایی روبروست، از عدم توجه همکارانش در سینما و تلویزیون گلایه دارد.

شهریاری در گفتگویی با مهر، از خانه‌نشینی و شرایط روحی و روانی نامناسبش سخن گفته و از عدم توجه همکارانش ابراز تأسف کرده است. او که آخرین بار در فیلم سینمایی “شادروان” به کارگردانی حسین نمازی ایفای نقش داشته، از سینماگران انتظار دارد حتی اگر نقش جدیدی به او پیشنهاد نمی‌دهند، حداقل به حال و احوالش جویا شوند.

شهریاری در ادامه می‌گوید: “حتی کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله که من نخستین بار توسط ایشان وارد تلویزیون شدم و در سریال “هزاران چشم” به کارگردانی کیانوش عیاری جلوی دوربین رفتم، دیگر یادی از من نمی‌کنند!”

او در آثار ارزشمندی چون “راه شب” به کارگردانی داریوش فرهنگ، “فرزند افیون” به کارگردانی مجید جوانمرد و “فریدون مهربان است” ساخته حمید نعمت‌الله نیز به ایفای نقش پرداخته است. اما شاید اغلب او را با شخصیت دوست‌داشتنی ناصر در سریال “وضعیت سفید” حمید نعمت‌الله به یاد بیاورند.

ناصر شهریاری علاوه بر بازیگری، در سال ۱۳۹۰ فیلم کوتاه “۲۴ ساعت مرخصی” را کارگردانی کرده که ایمان صفا، سمیرا مسلمی، ملک شریعت‌پناهی، حسین شهریاری احمدی و علی فروزانمهر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *