خانه » گسترش پوشش ارتباطی در بوشهر؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 23 پروژه

گسترش پوشش ارتباطی در بوشهر؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 23 پروژه

0

در هفته دولت، شاهد تحولی قابل توجه در حوزه ارتباطات استان بوشهر بودیم. با افتتاح 15 پروژه ارتباطی و آغاز عملیات اجرایی 8 طرح دیگر، گامی بلند در جهت گسترش پوشش شبکه و ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در این استان برداشته شد.

علی سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، با اعلام این خبر، اظهار داشت که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 153 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، توسط شرکت‌های ایرانسل، همراه اول و مخابرات منطقه جنوب اجرا می‌شوند.

یکی از دستاوردهای مهم این پروژه‌ها، اتصال بیش از 99.7 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان به خدمات ارتباطی است. این بدان معناست که اهالی روستاها در دسترسی به اطلاعات، خدمات آنلاین و ارتباط با دنیای بیرون محدودیتی نخواهند داشت.

سملیان بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها تأکید کرد و گفت که این امر منجر به بهبود سطح زندگی روستاییان، جذب سرمایه، توسعه صنایع دستی و در نهایت رشد اقتصاد روستاها خواهد شد.

با توجه به اهمیت بالای ارتباطات در عصر حاضر، اجرای این پروژه‌ها گام مهمی در جهت توسعه پایدار استان بوشهر محسوب می‌شود و امید است که در آینده نیز شاهد ادامه این روند و گسترش هرچه بیشتر پوشش شبکه ارتباطی در این استان باشیم.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *