خانه » کیفیت پایین پخش زنده بازی خیبر و تراکتور؛ وعده‌های دور و دراز و نارضایتی هواداران

کیفیت پایین پخش زنده بازی خیبر و تراکتور؛ وعده‌های دور و دراز و نارضایتی هواداران

0

پخش زنده بازی فوتبال خیبر خرم آباد و تراکتور تبریز با کیفیت بسیار پایین، موجی از انتقادات را در بین مخاطبان به دنبال داشت. تصاویر تار و نامناسب، لذت تماشای این بازی مهم را برای هواداران دو تیم و فوتبال دوستان لرستانی به شدت کاهش داد.

این در حالی است که پیش از این، رئیس سازمان صدا و سیما وعده داده بود که به زودی تمام استان‌های کشور به تجهیزات پخش HD مجهز خواهند شد و کیفیت پخش مسابقات فوتبال به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت. با این حال، به نظر می‌رسد که این وعده‌ها هنوز عملی نشده و در برخی مناطق، همچنان شاهد پخش مسابقات با کیفیت پایین هستیم.

لازم به ذکر است که بازی خیبر و تراکتور به دلیل محرومیت خیبر و حکم کمیته انضباطی، بدون حضور تماشاگران برگزار شد. بنابراین، کیفیت پایین پخش زنده این بازی، نارضایتی هوادارانی را که تنها راه تماشای بازی، تلویزیون بود، دوچندان کرد.

انتقادهای مطرح شده در مورد کیفیت پایین پخش زنده این بازی، نشان از اهمیت بالای کیفیت تصویر و صدا در جذابیت و لذت‌بخش بودن مسابقات ورزشی دارد. انتظار می‌رود مسئولین مربوطه هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کرده و با تجهیز واحدهای سیار به تجهیزات پیشرفته، کیفیت پخش مسابقات فوتبال در تمامی نقاط کشور را بهبود بخشند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *