خانه » کیانوش رستمی برای کوزوو وزنه خواهد زد؟

کیانوش رستمی برای کوزوو وزنه خواهد زد؟

0

## وزنه‌بردار مشهور ایرانی زیر پرچم کوزوو در مسابقات قهرمانی جهان

خبرگزاری مهر در گزارشی اعلام کرد که کیانوش رستمی، وزنه‌بردار سرشناس ایرانی، در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ بحرین برای کشور کوزوو به رقابت خواهد پرداخت. رستمی که دو مدال طلای المپیک را در کارنامه خود دارد، در سال‌های اخیر با چالش‌های متعددی در مسیر ورزشی خود مواجه شده بود.

وی پس از المپیک ریو، به دلیل اختلاف با مربیان ایرانی، به تنهایی تمرین می‌کرد و در نهایت در المپیک توکیو حضور نیافت. رستمی در دوره ریاست انوشیروانی نیز با چالش‌های جدیدی روبرو شد و در رکوردگیری تیم ملی شرکت نکرد.

پس از حذف از المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رستمی تمرینات خود را ادامه داد و با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی، از آمادگی خود خبر داد. اما این بار، او تصمیم گرفته است برای کشوری دیگر، کوزوو، وزنه بزند.

فدراسیون وزنه‌برداری ایران به صراحت اعلام کرد که تابع دستورات وزارت ورزش و جوانان است و هر دستوری صادر شود، اجرا خواهد شد.

خبرنگار مهر گزارش داده که کیانوش رستمی با احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان، دیدار کرده تا مجوز لازم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با لباس تیم کوزوو دریافت کند. هرچند هنوز وزارت ورزش در این باره اطلاعیه رسمی منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد با درخواست رستمی موافقت شده است.

رستمی برای کسب اطمینان از تایید نهایی، امروز دوشنبه با محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک، نیز ملاقات خواهد داشت.

با موافقت نهایی، کیانوش رستمی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ بحرین که در ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود، با لباس تیم کوزوو روی تخته خواهد رفت.

رستمی با کسب دو مدال طلای المپیک، افتخارات متعددی را برای ایران به ارمغان آورده است.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *