خانه » کاهش موقت دما؛ بازگشت گرما از هفته آینده

کاهش موقت دما؛ بازگشت گرما از هفته آینده

0

براساس اعلام سازمان هواشناسی، روند کاهش دمای هوا در کشور تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. با این حال، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که از ابتدای هفته آینده، دمای هوا مجدداً افزایش یابد.

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد که تا روز جمعه، مناطقی از شمال کشور و ارتفاعات البرز شاهد بارش باران و رعد و برق خواهند بود. همچنین، جنوب و جنوب شرق کشور نیز در روزهای آینده بارش‌های رگباری را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: با وجود افزایش مجدد دما از هفته آینده، شدت گرما مانند روزهای گذشته نخواهد بود و انتظار نمی‌رود موج گرما شدیدی را شاهد باشیم.

کارشناس هواشناسی همچنین به احتمال وزش باد شدید در برخی مناطق کشور اشاره کرد و هشدار داد که این امر می‌تواند باعث ایجاد گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا شود.

در مورد وضعیت هوای تهران، رفیعی پیش‌بینی کرد که تا پایان هفته، آسمان تهران صاف تا نیمه ابری باشد و احتمال بارش باران و رعد و برق وجود داشته باشد. همچنین، وزش باد نیز در برخی ساعات انتظار می‌رود.

به طور کلی، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، می‌توان گفت که در روزهای آینده نوسانات دمایی در کشور ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که با توجه به تغییر فصل، شاهد تغییرات بیشتری در وضعیت آب و هوایی باشیم.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *