خانه » کادرفنی فعلی بماند خداحافظی می‌کنیم

کادرفنی فعلی بماند خداحافظی می‌کنیم

0

## علی سینا منشازاده: پاراتیروکمان در محاصره‌ی بی‌مهری!

علی سینا منشازاده، ملی‌پوش پاراتیراندازی با کمان، پس از بازگشت از پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، از بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌هایی که به این رشته ورزشی شده، انتقاد کرد. او می‌گوید پس از کسب مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، شرایط تیم خوب بود و در اردوهای منظم و خوب، برای پارالمپیک آماده می‌شدند. با این حال، یک اشتباه بزرگ کادر فنی، در نهایت منجر به از دست رفتن مدال برای او شد.

منشازاده می‌گوید کادر فنی به موقع کمان او را چک نکرده و بعد از تغییر اجباری تجهیزات، عملکردش به شدت افت کرد. او همچنین از تنش‌های درون تیم و بی‌توجهی فدراسیون تیروکمان به پاراتیروکمان انتقاد می‌کند.

به گفته‌ی او، پس از بازگشت رشته‌ی پاراتیروکمان به فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، شرایط تیم بهبود یافت؛ اما دو ماه مانده به پارالمپیک، ناگهان این رشته به فدراسیون تیروکمان بازگردانده شد و این موضوع به لحاظ روحی، تیم را تحت تاثیر قرار داد.

او همچنین از بی‌اعتمادی پنج نفر از اعضای تیم ملی پاراتیروکمان به کادر فنی و سرمربی تیم، میلاد وزیری، انتقاد می‌کند. به نظر او، وزیری تجربه و دانش لازم برای هدایت این تیم را نداشته و به همین دلیل عملکرد تیم در پارالمپیک ضعیف بوده است.

منشازاده می‌گوید امیدوار است با بازگشت پاراتیروکمان به فدراسیون جانبازان و حضور زهرا نعمتی به عنوان مربی، شرایط این رشته بهبود یابد.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *