خانه » پرسپولیس در عربستان تسلیم شد؛ موقعیت‌سوزی‌های بی‌حاصل

پرسپولیس در عربستان تسلیم شد؛ موقعیت‌سوزی‌های بی‌حاصل

0

دیدار حساس پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید. سرخ‌پوشان ایران علی‌رغم خلق موقعیت‌های فراوان، نتوانستند از آنها بهره کافی ببرند و در نهایت با شکست میدان را ترک کردند.

گل زودهنگام فرانک کسیه در همان دقایق ابتدایی بازی، الاهلی را پیش انداخت. پرسپولیس پس از دریافت گل، حملات خود را آغاز کرد و چندین موقعیت گلزنی را از دست داد. از جمله این موقعیت‌ها می‌توان به پنالتی‌ای اشاره کرد که توسط سیستم VAR گرفته شد و یا موقعیت تک به تک علیپور که با واکنش دروازه‌بان حریف همراه شد.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس به دنبال جبران گل خورده بود و حملات زیادی را روی دروازه الاهلی ترتیب داد. اما بدشانسی و ناتوانی در استفاده از موقعیت‌ها، مانع از گلزنی سرخ‌پوشان شد.

در نهایت، این الاهلی بود که با تک گل کسیه به پیروزی رسید و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کرد. پرسپولیس نیز با این شکست، کار خود را برای صعود از گروه سخت‌تر کرد.

از نکات قابل توجه این بازی می‌توان به درخشش دروازه‌بان الاهلی و ناکامی مهاجمان پرسپولیس در استفاده از موقعیت‌های به دست آمده اشاره کرد. همچنین، تصمیمات داور و عملکرد VAR نیز در نتیجه این بازی بی‌تاثیر نبود.

با این شکست، پرسپولیس باید در بازی‌های بعدی خود با قدرت بیشتری ظاهر شود تا بتواند به مراحل بالاتر این رقابت‌ها صعود کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *