خانه » پایتخت ۷ کلید خورد: پایان انتظارها

محسن تنابنده با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود، رسماً از آغاز تولید فصل جدید سریال محبوب پایتخت خبر داد. این خبر که پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی منتشر شده است، موجی از خوشحالی را در میان طرفداران این سریال ایجاد کرده است.

در طول یک سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت سریال پایتخت منتشر شده بود. از تولید یک قسمت ویژه سینمایی گرفته تا ساخت فصل جدید این سریال، همواره موضوع بحث و گمانه‌زنی‌های بسیاری بوده است. مدیران تلویزیون نیز در این مدت به صورت غیررسمی به مذاکرات برای تولید فصل جدید اشاره کرده بودند.

حواشی و اخبار ضد و نقیضی نیز پیرامون حضور یا عدم حضور برخی از بازیگران در این فصل منتشر شده بود. اما با انتشار تصاویری از پشت صحنه سریال توسط هومن حاجی عبداللهی و بهرام افشاری، این شایعات تا حد زیادی برطرف شد.

مهدی نقویان، رئیس سیمافیلم، پیش از این از مرحله پیش تولید سریال خبر داده بود و بر اهمیت آن تاکید کرده بود. با این حال، انتشار ویدئوی محسن تنابنده نشان می‌دهد که مراحل تولید سریال با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

فصل جدید سریال پایتخت پس از گذشت پنج سال از آخرین فصل آن، با استقبال گسترده مخاطبان روبرو خواهد شد. انتظار می‌رود که این فصل نیز مانند فصل‌های گذشته با داستان‌های طنز و جذاب خود، لحظات خوشی را برای بینندگان رقم بزند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *