خانه » هو شدن محرز در جده؛ از پاس گل تا پنالتی از دست رفته

هو شدن محرز در جده؛ از پاس گل تا پنالتی از دست رفته

0

متن کامل:

ریاض محرز، ستاره الجزایری تیم فوتبال الاهلی عربستان، در بازی مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عملکردی دوگانه از خود به نمایش گذاشت. او با یک پاس گل دیدنی، در همان ابتدای بازی تیمش را پیش انداخت اما در ادامه، نتوانست یک پنالتی حساس را به گل تبدیل کند و این موضوع باعث شد تا مورد انتقاد برخی از هواداران قرار بگیرد.

در این دیدار که با برتری یک بر صفر الاهلی به پایان رسید، محرز با یک پاس دقیق، فرانک کسیه را در موقعیتی تک به تک قرار داد تا او گل اول بازی را به ثمر برساند. اما در ادامه، در دقیقه 59، الاهلی به یک ضربه پنالتی دست یافت که این فرصت به محرز داده شد. با این حال، او نتوانست توپ را از سد الکسیس گندوز، دروازه‌بان سابق تیم ملی الجزایر، عبور دهد.

این دومین پنالتی از دست رفته محرز در عرض دو هفته اخیر بود و این ناکامی باعث شد تا بخشی از هواداران الاهلی، هنگام تعویض او در دقیقه 78، با هو کردن او، نارضایتی خود را از این بازیکن نشان دهند.

سایت فرانسوی زبان “lescore” در این خصوص نوشت که محرز تحت فشار زیادی قرار دارد و از او انتظار می‌رود که تیمش را به موفقیت‌های بزرگی برساند. با این حال، این ناکامی نشان می‌دهد که حتی ستاره‌های بزرگ نیز گاهی اوقات ممکن است تحت فشار قرار بگیرند و اشتباهاتی مرتکب شوند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *