خانه » نماینده نقده راهی پاستور می‌شود؟

نماینده نقده راهی پاستور می‌شود؟

0

## استعفای مجدد حسین‌زاده از نمایندگی مجلس در دستور کار هفته آینده

محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس، در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که درخواست استعفای مجدد حسین‌زاده از نمایندگی مجلس، این هفته در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این درخواست در هفته گذشته اعلام وصول شده است، گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، یک هفته بعد از اعلام وصول استعفا، موضوع در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

رشیدی افزود: به احتمال قوی استعفای آقای حسین‌زاده روز یکشنبه ۶ آبان در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح روند بررسی استعفا، گفت: پس از دفاعیات حسین‌زاده و اظهارات مخالفان استعفا، رای‌گیری از نمایندگان صورت خواهد گرفت. در صورت موافقت مجلس با استعفا، ایشان می‌تواند به دولت بپیوندد و به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور فعالیت کند.

رشیدی همچنین گفت: رئیس جمهور در نامه‌ای مجدد به مجلس اعلام کرده است که تمایل دارد حسین‌زاده را به عنوان معاون خود در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کند.

لازم به ذکر است که رئیس جمهور در تاریخ پنجم شهریور ماه عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم را به عنوان معاون خود در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کرده بود.

استعفای حسین‌زاده از نمایندگی مجلس برای حضور در دولت چهاردهم در جلسه علنی ۲۵ شهریور اعلام وصول شد و در جلسه علنی ۴ مهر مطرح شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *