خانه » نایب قهرمانی جوانان ایران در کشتی آزاد جهان با درخشش آزادکاران

نایب قهرمانی جوانان ایران در کشتی آزاد جهان با درخشش آزادکاران

0

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۷ مدال رنگارنگ، از جمله ۳ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز، در مسابقات قهرمانی جهان که در شهر پونته اسپانیا برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

در روز پایانی این رقابت‌ها، آزادکاران ایرانی درخشش چشمگیری داشتند. امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم با غلبه بر حریفان آمریکایی خود به مدال طلا دست یافتند. اما ابراهیم خواری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست مقابل حریف ژاپنی خود در همان ثانیه‌های ابتدایی، به مدال نقره بسنده کرد. ابوالفضل رحمانی نیز در وزن ۸۶ کیلوگرم با کسب مدال برنز، به جمع مدال‌آوران تیم ایران پیوست.

با این نتایج، تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران پس از آمریکا در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت. پیش از این نیز علی خرمدل در وزن ۶۵ کیلو، علی کرم‌پور در ۷۰ کیلو و مهدی یوسفی در ۷۹ کیلو به مدال برنز دست یافته بودند.

این موفقیت بزرگ برای کشتی ایران، نشان از استعداد و تلاش فراوان جوانان این رشته دارد. با این حال، ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، نشان از آن دارد که تیم ملی ایران همچنان با چالش‌هایی روبرو است و نیاز به تقویت در برخی از اوزان دارد.

در کل، می‌توان گفت که تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب این مدال‌ها، آینده روشنی را برای کشتی ایران رقم زده است. با این حال، برای حفظ این موفقیت‌ها، نیاز به حمایت بیشتر از کشتی‌گیران جوان و فراهم کردن امکانات مناسب برای تمرین و آمادگی آن‌ها است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *