خانه » نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA منتشر شد

نامه تند فدراسیون فوتبال به AFC و FIFA منتشر شد

0

## فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و AFC پاسخ داد: انتقال بازی با قطر به کشور ثالث غیرقابل قبول است!

فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به تصمیم فیفا و AFC مبنی بر سلب میزبانی از تیم ملی ایران در بازی با قطر و انتقال آن به کشور ثالث، نامه‌ای شدیدالحن به این دو نهاد ارسال کرد.

در این نامه آمده است: “با نهایت تاسف و اعتراض به تصمیم جابجایی مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر، که باعث ناراحتی عمیق هواداران فوتبال در سراسر کشور شده است، به اطلاع شما می‌رسانیم که طی چند هفته گذشته شاهد برگزاری بدون مشکل سه بازی لیگ نخبگان آسیا و دو بازی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در شهرهای مختلف کشور بوده‌ایم.”

فدراسیون فوتبال همچنین تأکید کرده است که در حال حاضر پروازهای کلیه خطوط هوایی داخلی و چندین شرکت هواپیمایی بین المللی به طور کامل فعال است. به عنوان مثال، تیم زیر ۱۷ سال ایران روز گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۳) از کمپ تمرینی خود در دوحه توسط ایرلاین عمان به کشور بازگشت و تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران روز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ به تاشکند پرواز کرده است.

فدراسیون فوتبال با تأکید بر حق غیرقابل تردید میزبانی از بازی فوق در خاک کشورمان، پیشنهاد داده است که در صورت اصرار فیفا و AFC بر انجام بازی خانگی ایران در خارج از کشور، ترتیب بازی ایران و قطر را در خانه و خارج از خانه جابجا کنند. به این ترتیب بازی رفت در تاریخ ۲۴ مهر در دوحه برگزار خواهد شد و بازی برگشت در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ در جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال با اشاره به وجود استادیوم‌های استاندارد، هتل‌های پنج ستاره و مسیرهای پروازی مناسب به دوحه، بر این باور است که برگزاری این مسابقه در دوحه قطر به نفع همه ذینفعان خواهد بود.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *