خانه » ملت‌های استوار در مسیر حق همواره مورد تهاجم دشمنان هستند

ملت‌های استوار در مسیر حق همواره مورد تهاجم دشمنان هستند

0

در گزارشی از خبرگزاری مهر، حضور سردار سید محمد حسینی در مراسم روز هفتم شهادت شهدای حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را به تصویر می‌کشد. وی با اشاره به حوادث تروریستی و تلاش دشمنان در برابر ملت‌های مستقیم در مسیر حق، اظهاراتی کرد که می‌تواند جایگاه و ارزش مقاومت مردم را نشان دهد.

تسلیت به خانواده‌های شهدا و تبریک به جامعه ملی

سردار حسینی در این مراسم تأکید کرد که این حادثه تلخ و ناگوار، نه تنها بر شهر کرمان بلکه بر کل ایران و جهان مسلمان، حادثه‌ای است که افکار و احساسات همگان را در پیش گرفته است. او در ادامه به تسلیت به خانواده‌های شهدا پرداخت و آنها را به دل‌های پر از صبر و استقامت تبریک گفت.

دوستی با شهید سلیمانی: جهاد در راه دفاع از مظلومان

سردار سید محمد حسینی بیان کرد که شهدای این حادثه، دوستداران و همراهان حاج قاسم سلیمانی بوده‌اند. این شهدا تمام زندگی‌شان را در راه دفاع از مظلومان جهان گذاشته و به مردم محبوب شده‌اند.

آرمان‌ها و تعالیم شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب و مدرسه

حسینی با اشاره به آرمان‌ها و تعالیم شهید سلیمانی، از او به عنوان یک مکتب و مدرسه یاد کرد. او اظهار کرد که محبت مردم جهان به شهید سلیمانی به خاطر اخلاص او در مسیر الهی، وفاداری به قول و عمل یکپارچه او است.

محکومیت بیش از ۱۰۰ دولت جهان به حادثه تروریستی در کرمان

سردار حسینی تأکید کرد که حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، دردناک بوده و بیش از ۱۰۰ دولت جهان این جنایت را محکوم کرده‌اند. او اظهار کرد که مسؤولان اطلاعات، امنیت، و استاندار پیگیر موضوع هستند و دستگیری‌های متعددی در این زمینه صورت گرفته است.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *