خانه » فرانسه به جمع پیروزان پرگل جام جهانی پیوست

فرانسه به جمع پیروزان پرگل جام جهانی پیوست

0

رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ با برگزاری بازی‌های دور اول به طور رسمی آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب سهمیه مرحله بعدی به مصاف هم رفتند. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این دور، تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۳ گواتمالا را شکست دهد و به جمع تیم‌های پیروز پرگل این دوره از مسابقات بپیوندد.

این پیروزی در حالی رقم خورد که فرانسه در نیمه اول بازی از حریف خود عقب افتاد اما در نیمه دوم توانست با نمایش برتر خود، بازی را به نفع خود تمام کند. پیش از این نیز تیم ملی ایران با نتیجه پرگل ۷ بر یک مقابل ونزوئلا به پیروزی رسیده بود و در گروه F، هر دو تیم ایران و فرانسه با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

در دیگر دیدارهای این دور، تیم‌های پرتغال و برزیل نیز با نتایج پرگل به پیروزی رسیدند و نشان دادند که برای کسب عنوان قهرمانی آمده‌اند. پرتغال با نتیجه ۱۰ بر یک پاناما را شکست داد و برزیل نیز با نتیجه مشابه کوبا را از پیش رو برداشت.

با توجه به نتایج به دست آمده در دور اول، رقابت‌ها بسیار نزدیک و جذاب دنبال می‌شود و پیش‌بینی نتیجه نهایی بسیار دشوار است. تیم‌های شرکت‌کننده با انگیزه فراوان به دنبال کسب بهترین نتایج هستند و هواداران فوتبال فوتسال نیز انتظار دارند شاهد رقابت‌های هیجان‌انگیزی باشند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *