خانه » «زودپز» خیلی زود بر صدرنشست

## سینمای ایران به مرز هزار میلیارد تومان فروش رسید!

سینمای ایران در هفته گذشته با نمایش ۴۱ فیلم در ۴۸۳ هزار و ۸۱۱ سانس در سراسر کشور، میزبان بیش از ۱۸ میلیون و ۱۹۱ هزار نفر سینمارو بود و فروش آن از مرز هزار میلیارد تومان گذشت!

در هفته ای که گذشت، فیلم های ایرانی در ۱۹ هزار و ۶۴۳ سانس به نمایش درآمدند و توسط ۵۳۱ هزار و ۶۹۹ نفر تماشا شدند. فروش این هفته با کاهش ۱۰ میلیاردی نسبت به هفته قبل به ۲۹ میلیارد و ۹۵۵ میلیون و ۷۲ هزار تومان رسید.

**”زودپز” صدرنشین جدول فروش**

فیلم کمدی “زودپز” به کارگردانی رامبد جوان که اکران خود را از ۱۷ مهر آغاز کرده است، با فروش ۲۹ میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومانی، در اولین هفته اکران خود، صدرنشین جدول فروش شد.

**”ببعی قهرمان” در رده دوم**

انیمیشن “ببعی قهرمان” به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی که اکران خود را از ۴ مهر آغاز کرده است، با فروش بیش از ۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان در جایگاه دوم جدول فروش قرار گرفت. این انیمیشن که پیش از این صدرنشین بود، جایگاه خود را به “زودپز” واگذار کرد.

**”پول و پارتی”، “مفت بر”، “تگزاس ۳” در رده‌های بعدی**

فیلم های “پول و پارتی” به کارگردانی سعید سهیلی، “مفت بر” به کارگردانی عادل تبریزی و “تگزاس ۳” به ترتیب با فروش بیش از ۲ میلیارد تومان، ۱ میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

**”قلب رقه”، “قیف”، “شهر گربه ها ۲” در رده های هفتم تا نهم**

فیلم های “قلب رقه”، “قیف” و “شهر گربه ها ۲” به ترتیب با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومان، ۱ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۸۸ میلیون تومان در رده های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

**”شه سوار”، “در آغوش درخت” و “آغوش باز” در رده های بعدی**

فیلم های “شه سوار”، “در آغوش درخت” و “آغوش باز” به ترتیب با فروش ۹۹۳ میلیون تومان، ۲۷۵ میلیون تومان و ۱۸۷ میلیون تومان در رده های بعدی قرار گرفتند.

**”استاد”، “خجالت نکش ۲” و “ملاقات با جادوگر” در رده های پایینی جدول**

فیلم های “استاد”، “خجالت نکش ۲” و “ملاقات با جادوگر” به ترتیب با فروش ۱۰۷ میلیون تومان، ۹۵ میلیون تومان و ۴۷ میلیون تومان در رده های پایینی جدول قرار گرفتند.

**”روزی روزگاری آبادان”، “یادگار جنوب” و “مست عشق” در رده های بعدی**

فیلم های “روزی روزگاری آبادان”، “یادگار جنوب” و “مست عشق” به ترتیب با فروش ۴۴ میلیون تومان، ۴۴ میلیون تومان و ۳۲ میلیون تومان در رده های بعدی قرار گرفتند.

**”نفرین آرتا”، “لختگی”، “کارزار” و “سودابه” در رده های پایینی جدول**

فیلم های “نفرین آرتا”، “لختگی”، “کارزار” و “سودابه” به ترتیب با فروش حدود ۹ میلیون تومان، ۶ میلیون تومان، ۴ و نیم میلیون تومان و ۴ میلیون تومان در رده های پایینی جدول قرار گرفتند.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *