خانه » دیدار نابغه تنیس روی میز ایران با مشاور رهبرانقلاب

دیدار نابغه تنیس روی میز ایران با مشاور رهبرانقلاب

0

## بنیامین فرجی، نابغه جوان تنیس روی میز ایران، به دیدار مشاور رهبری رفت

بنیامین فرجی، نوجوان ۱۴ ساله و نابغه تنیس روی میز ایران، به تازگی به عنوان عضو تیم بزرگسالان کشورمان، قهرمان المپیک را شکست داده است. او در هفته تربیت بدنی به دیدار دکتر محمد مخبر، مشاور و دستیار رهبر انقلاب رفت و درباره مسابقات اخیر خود در رویدادهای مهم جهانی با او گفتگو کرد.

دکتر مخبر با ابراز خوشحالی از موفقیت های ارزشمند جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی، این پیروزی را نشانه ای از استعداد و نبوغ جوانان کشور در ورزش دانست.

او استعدادیابی و پرورش نیروهای نخبه در همه زمینه ها را موضوعی مهم و کلیدی خواند که باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند در کشور مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: ” اگر در این مسیر موفق شویم، می توانیم آینده ای درخشان و پر افتخار برای ایران اسلامی رقم بزنیم و پرچم کشورمان را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آوریم.”

دکتر مخبر از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشور خواست تا با برنامه ای مدون و علمی شرایطی را فراهم کنند تا بنیامین فرجی در المپیک بعدی بتواند برای نخستین بار مدال آور این رشته ورزشی برای ایران باشد.

در این دیدار، قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، خلیلی نیا، عضو هیات رئیسه فدراسیون و مشاور رییس کنفدراسیون آسیا، و رضا فرجی، پدر این نوجوان قهرمان کشور نیز حضور داشتند. رئیس فدراسیون گزارشی از پشتیبانی هشت ساله از این نابغه تنیس، نحوه آماده سازی او برای مسابقات جهانی و برنامه های تدوین شده برای آینده اش ارائه داد.

بنیامین فرجی در این دیدار پیراهن قهرمانی خود را به دکتر مخبر اهدا کرد.

گفتنی است بنیامین فرجی در چهارده سالگی به عنوان کوچکترین عضو تیم بزرگسالان تنیس روی میز ایران قهرمان کشور شد و در ماه گذشته توانست با شکست وانگ چوکین، نفر اول رنکینگ جهان و قهرمان المپیک پاریس از چین، شگفتی ساز جهان شود.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *