خانه » تیم برتون: بیتل‌جوس ۳ در کار نیست!

در حالی که طرفداران سینما با اشتیاق منتظر قسمت سوم از سری فیلم‌های محبوب بیتل‌جوس بودند، تیم برتون، خالق این دنیای عجیب و غریب، به صراحت اعلام کرد که ساخت قسمت سوم از این فیلم در برنامه‌های او نیست.

برتون که به تازگی فیلم بیتل‌جوس ۲ را پس از ۳۶ سال انتظار روانه‌ی سینماها کرده است، در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، به صراحت اعلام کرد که ساخت قسمت سوم این فیلم به دلیل طولانی شدن فرآیند ساخت و سن بالای خود، برای او امکان‌پذیر نیست.

در این فیلم، بازیگران قدیمی مانند مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا به همراه بازیگران جدیدی چون جنا اورتگا و ویلن دفو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برتون در توضیح دلیل ساخت قسمت دوم پس از گذشت سال‌ها، به شخصیت لیدیا (وینونا رایدر) اشاره کرد و گفت که با گذشت زمان و ورود به میانسالی، به موضوعاتی مانند گذر زمان، روابط و تغییرات شخصیتی علاقه‌مند شده است و این موضوعات را در قسمت دوم به تصویر کشیده است.

فیلم بیتل‌جوس ۲ که در جشنواره ونیز با استقبال خوبی روبرو شد، داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که پس از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا باقی بمانند و در این مسیر با بیتل‌جوس، یک روح خبیث و حیله‌گر، همراه می‌شوند.

با توجه به اعلام رسمی تیم برتون، طرفداران این فیلم باید به قسمت دوم بسنده کنند و امیدوار باشند که این فیلم بتواند جایگاه خود را در دل مخاطبان پیدا کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *