خانه » تعلیق سایت مستر بلیت به دلیل گران‌فروشی بلیت هواپیما

تعلیق سایت مستر بلیت به دلیل گران‌فروشی بلیت هواپیما

0

در پی افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی در روزهای پایانی ماه صفر، سازمان هواپیمایی کشوری با هدف حفظ حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از گران‌فروشی بلیت، اقدام به نظارت دقیق بر بازار فروش بلیت نمود. در همین راستا، پس از تعلیق ۱۳ دفتر خدمات مسافرت هوایی در روزهای گذشته، این سازمان پروانه فعالیت شرکت «عتیق گشت» اصفهان، مالک سایت مستر بلیت (www.mrbilit.com) را به مدت یک ماه تعلیق کرد. دلیل این تعلیق، عرضه بلیت هواپیما با نرخ بالاتر از نرخ‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده است.

همچنین، شرکت «آتیان سیر ایرانیان» به نشانی www.utravs.com نیز به دلیل فروش اجباری بسته‌های گردشگری همراه با بلیت پروازهای برنامه‌ای و عرضه بلیت با نرخ بالاتر از نرخ مصوب، با تعلیق یک ماهه مواجه شد.

سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرده است که نظارت بر بازار فروش بلیت به صورت آنلاین و حضوری در فرودگاه‌ها ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلفی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. این سازمان از مسافران درخواست کرده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف نرخی، مراتب را همراه با مستندات در سایت سازمان بارگذاری کنند.

با توجه به این اقدامات، انتظار می‌رود نظم و انضباط بیشتری در بازار فروش بلیت هواپیما حاکم شود و حقوق مسافران به نحو مطلوبتری تضمین گردد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *