خانه » تحول در میامی با افتتاح ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی

تحول در میامی با افتتاح ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی

0

در هفته دولت، شاهد تحولی بزرگ در شهرستان میامی بودیم؛ با افتتاح همزمان ۱۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه جدید، گامی بلند در جهت توسعه و آبادانی این منطقه برداشته شد. این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر شش هزار میلیارد ریال اجرا شده‌اند، در حوزه‌های مختلفی همچون آب، راه، مسکن، کشاورزی، گردشگری و ارتباطات، بهبود قابل توجهی را در زندگی مردم ایجاد خواهند کرد.

علیرضا آشوری، فرماندار میامی، با اعلام این خبر خوش، به اهمیت این پروژه‌ها در رفع محرومیت و ارتقای سطح زندگی مردم اشاره کرد. وی همچنین به تعیین تکلیف اسناد خانه‌های مسکونی روستایی کالپوش که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود، به عنوان یکی از دستاوردهای مهم هفته دولت اشاره کرد.

با توجه به تنوع پروژه‌های افتتاح شده، می‌توان انتظار داشت که این اقدامات تأثیر بسزایی در بهبود زیرساخت‌ها، رونق اقتصادی و افزایش رفاه مردم شهرستان میامی داشته باشد. تمرکز بر تأمین آب پایدار، توسعه شبکه‌های ارتباطی، بهبود راه‌های روستایی و حمایت از بخش کشاورزی و گردشگری، نشان از برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند مسئولین برای توسعه همه جانبه این شهرستان دارد.

به طور کلی، افتتاح این تعداد پروژه در هفته دولت، گواهی بر عزم جدی دولت برای محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته کشور است. امید است که این دستاوردها، آغازگر فصل جدیدی از پیشرفت و آبادانی در شهرستان میامی باشد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *