خانه » افزایش چشمگیر تامین نقدینگی دستگاه‌های اجرایی بوشهر از محل تهاتر

افزایش چشمگیر تامین نقدینگی دستگاه‌های اجرایی بوشهر از محل تهاتر

0

رسول زارعی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر، از افزایش ۱۰ برابری تامین نقدینگی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان از محل تهاتر خبر داد. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت که از مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۲ استان بوشهر، بیش از ۶۶ درصد آن تخصیص یافته و تا پایان شهریور ماه فرصت جذب دارد.

زارعی همچنین به تخصیص بخشی از اعتبارات تملک دارایی استان اشاره کرد و گفت که تاکنون بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته و ۳۰۳ میلیارد تومان آن در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجه در سخنان مدیرکل، افزایش چشمگیر تامین نقدینگی دستگاه‌های اجرایی از محل تهاتر در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن است. این امر نشان از اهمیت روزافزون این روش در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای استان دارد.

همچنین، وی از پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد که امسال نیز تاکنون بیش از دو هزار میلیارد تومان از این اعتبارات به حساب این نهادها واریز شده است.

این اخبار حاکی از تلاش‌های صورت گرفته برای تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای استان بوشهر است. با افزایش تامین نقدینگی از محل تهاتر و پرداخت اعتبارات ارزش افزوده، انتظار می‌رود شاهد پیشرفت قابل توجهی در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در استان باشیم.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *