خانه » اجرای طرح زوج و فرد خودروها در کرمانشاه از ۲۰ شهریور

اجرای طرح زوج و فرد خودروها در کرمانشاه از ۲۰ شهریور

0

با هدف کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر کرمانشاه، طرح زوج و فرد خودروها از تاریخ ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. این طرح که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرا می شود، در ساعات ۱۵ تا ۲۰ و در محدوده‌های مشخصی از شهر اعمال خواهد شد.

محدوده اجرای طرح شامل تقاطع جلیلی تا میدان لشکر، میدان آزادی تا ابتدای خیابان شورا و تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه(س) است. ورود خودروهایی با پلاک غیرمجاز به این محدوده مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد بود و امکان جریمه چندباره برای یک خودرو در طول مسیر وجود دارد.

لازم به ذکر است که خودروهای عمومی (تاکسی، اتوبوس و آژانس) و خودروهای امدادی از این طرح معاف هستند. اما خودروهای آژانس موظف به همراه داشتن کارت آژانس و نصب علائم مشخصه هستند.

برای نظارت بر اجرای این طرح، از نیروهای پلیس راهور و همچنین دوربین‌های نظارتی استفاده خواهد شد. شهرداری کرمانشاه نیز در حال تجهیز سیستم نظارت تصویری برای مدیریت بهتر این طرح است.

با اجرای این طرح، انتظار می‌رود شاهد کاهش ترافیک در مرکز شهر کرمانشاه و بهبود وضعیت تردد شهروندان باشیم. از تمامی رانندگان درخواست می‌شود با رعایت قوانین طرح زوج و فرد، پلیس راهور را در اجرای هر چه بهتر این طرح یاری نمایند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *