خانه » پیتسو موسیمانه سرمربی استقلال شد

پیتسو موسیمانه سرمربی استقلال شد

0

## استقلال در آستانه یک انقلاب آفریقایی!

خبر رسید، پیتسو موسیمانه، مربی سرشناس و پر افتخار آفریقایی، قرار است هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده بگیرد. این اتفاق، گامی بزرگ برای استقلال به حساب می‌آید و نوید دهنده تغییرات اساسی در سیستم بازی تیم است.

پس از چند هفته مذاکره و گمانه‌زنی، بالاخره توافق نهایی بین استقلال و این مربی آفریقایی حاصل شد و موسیمانه به عنوان جانشین جواد نکونام، هدایت آبی پوشان را به دست می‌گیرد. این انتخاب، پس از رد چند گزینه داخلی و خارجی، در نهایت به پیتسو موسیمانه، سرمربی پر افتخار آفریقای جنوبی ختم شد.

موسیمانه، سابقه درخشانی در سطح قاره آفریقا دارد. او در کارنامه مربیگری خود، قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا، قهرمانی در لیگ برتر آفریقای جنوبی و قهرمانی در جام حذفی آفریقای جنوبی را به ثبت رسانده است. این مربی باتجربه، در سال 2016 عنوان دهمین مربی برتر جهان را نیز از آن خود کرد.

موسیمانه پس از ترک باشگاه الاهلی مصر و دوران کوتاه مربیگری در باشگاه های عربستانی، با انتخاب استقلال، فصل جدیدی در زندگی حرفه ای خود آغاز خواهد کرد. او با چالش جدیدی در لیگ برتر ایران رو به رو خواهد شد و اولین مقابله وی با النصر عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

انتظار می‌رود که این مربی آفریقایی با سبک بازی تهاجمی و مبتکرانه خود، انقلابی در استقلال ایجاد کند و تیم را به سمت قله های افتخار هدایت کند.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *