خانه » سعید پیردوست: از سینما فقط خاطراتش برایم مانده

سعید پیردوست: از سینما فقط خاطراتش برایم مانده

0

سعید پیردوست، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، در گفتگویی با خبرنگار مهر، به مناسبت روز ملی سینما، به مرور خاطرات خود از دنیای سینما پرداخت. پیردوست که با نقش‌آفرینی در فیلم “گوزن‌ها” به کارگردانی مسعود کیمیایی به شهرت رسید، از دوران فعالیت هنری خود و جایگاه سینما در زندگی‌اش سخن گفت.

وی با بیان اینکه در سن 83 سالگی بیشتر به مرور خاطرات گذشته مشغول است، اظهار داشت که از سینما و روز ملی سینما تنها خاطراتش باقی مانده است. پیردوست که این روزها با مشکلاتی جسمانی دست و پنجه نرم می‌کند، از کاهش تماس‌های کاری و هنری گلایه کرد و ابراز امیدواری کرد که مدیران و مسئولان سینمایی بیشتر به پیشکسوتان این عرصه توجه کنند.

بازیگر سریال‌های محبوب همچون “شب‌های برره” و “کارگاه علوی” از احترام مردم به پیشکسوتان ابراز خرسندی کرد و گفت که این احترام، بزرگترین پاداش برای هنرمندان است. پیردوست در پاسخ به این پرسش که کدام یک از آثارش را بیشتر دوست دارد، به فیلم “گوزن‌ها” و سریال‌های مهران مدیری اشاره کرد و از همکاری با مسعود کیمیایی و سیروس الوند به عنوان خاطرات شیرین خود یاد کرد.

در پایان این گفتگو، پیردوست با تبریک روز ملی سینما به همه علاقه‌مندان و فعالان این حوزه، بر عشق و علاقه خود به سینما تاکید کرد و از همه کسانی که به او و دیگر پیشکسوتان سینما احترام می‌گذارند، تشکر کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *